Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Receptia in Service
Produsele defecte, expediate catre MasterGates srl trebuie sa fie obligatoriu anuntate (cu descrierea defectiunii constatate) completant formularul de mai jos si insotite de: factura (copie) si certificat de garantie in original. ( in cazul lipsei facturi sau a certificatului de garantie completati numele beneficiarului din factura (persoana sau firma) si data cu aproximatie in care a fost efectuata comanda).
In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect , avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original.
Diagnosticarea
Diagnosticarea produsului se face in cel mult 48 ore de la receptia produsului defect. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, MasterGates se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.
Remedierea
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.
Returul la client
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din sediul MasterGates sau sa solicitati expedierea sa prin curier.
*Dupa trimiterea formularului ambalati coletul corespunzator si expediatil catre sediul MasterGates, str. I.G. Valentineanu, nr 21, cod postal 110161, Pitesti - Arges, telefon contact 0348880021 catre departamentul SERVICE.
*Produsele se livreaza numai prin intermediul unui curierat de tip Door to Door ( ex: Fan Courier)